• הרשם
איכות הסביבה
אחד הנושאים החשובים ביותר. כאן תוכלו למצוא מדריכים אשר יעזרו לכם לחסוך בחשמל,מים ובכסף. אם זה מדריכים אשר יסבירו לכם איך לעשות דברים בצורה אורגנית ובריאה ובין אם אלו מדריכים אשר יורידו את הצריכה היומית שלכם בחשמל ובמים.

30/07/2010 22:10:25
כתב מתחיל

דמקה הוא משחק אסטרטגיה ל2 שחקנים. מטרת המשחק היא ל"אכול" את כל הכלים של היריב שלכם על ידי דילוג מעליהם, לפני שהוא "יאכל" את שלכם. כל שחקן יושב מול יריבו כשלכל אחד 12 כלים. ניתן להזיז אותם משבצת אחת בתור ורק באלכסון. בחלק הראשון במשחק, הכלים ינועו תמיד לכיוון היריב ולא לאחור. אם כלי של היריב נמצא באלכסון לכלי שלך וקיימת משבצת ריקה מעבר לכלי שלו (גם באלכסון) השחקן מוכרח לדלג מעליו ולהסיר אותו מהלוח. אם לא ידלג מעליו יוצא הכלי של השחקן. על השחקן לשרשר את מהלך ה"אכילה" כל עוד ניתן. ברגע שכלי מגיע לשורה האחרונה של המשבצות בלוח הוא מוכתר כמלך ע"י הנחת כלי נוסף מאותו צבע על אותו הכלי. כעת אותו הכלי יוכל לנוע באלכסון גם קדימה וגם אחורה ללא הגבלה על כמות המשבצות לנוע עליהן. חל עליה חובת ה"אכילה" במידה וקיים כלי של היריב בנתיב שלה שניתן "לאכול" אותו. השחקן הראשון "לאכול" את כל הכלים של יריבו ניצח, ניתן לנצח גם על ידי כך שליריב אין יותר לאן לנוע. בדמקה אפשר גם להגיע למצב של תיקו כאשר הכלים על השולחן אינם מספיקים להגיע לנצחון וכאשר מצב מסוים חוזר על עצמו 3 פעמים.
משחקים, תחביבים ויצירה >> צעצועים >> צעצועים כללי

22/07/2010 12:56:12
כתב מתחיל

רוב המים בבית מתבזבזים במקלחת ובשירותים באופן כללי. מדריך זה מציע מספר שיטות וטיפים לחסוך במים ובחשבון המים. כל מה שצריך הוא קצת כוח רצון ונוכל לעזור קצת יותר למדינת ישראל לשמור על מאגרי המים שלה.
איכות הסביבה >> איכות הסביבה - כללי >> כללי

19/07/2010 16:30:54
כתב מתחיל

אם אתם כבר מוכנים לקרוא לאלטעזכן בשביל כסא המחשב הישן, המתינו! אולי יש פתרון, מדריך זה יסביר כיצד לתקן את כסא המחשב הישן ולגרום לו להראות כמו חדש!
איכות הסביבה >> איכות הסביבה - כללי >> כללי

15/07/2010 16:43:14
כתב מתחיל

לשתול עץ נשמע פשוט, אך זה כולל יותר מאשר לחפור בור ולזרוק פנימה את העץ. שתילת עצים עוזרת בהפחתת כמות הפחמן הדו חמצני באוויר וייצור חמצן. בלי קשר, עם העץ הנכון הגינה שלכם יכולה להראות מדהים.
איכות הסביבה >> איכות הסביבה - כללי >> כללי

04/07/2010 23:41:11
כתב מתחיל

הפכו את המתנה הבאה שלכם למיוחדת עם פרח מסרטי אריזה. זו דרך מעולה להשתמש בסרטי אריזה ששמרתם ממתנות או שניתן להכין אותם ממגזינים ישנים, עיתונים או כל נייר אחר (מצוין למחזור הניירות הישנים בבית).
איכות הסביבה >> איכות הסביבה - כללי >> כללי

03/07/2010 22:35:47
כתב מתחיל

זה סימן לא טוב כאשר אתם מבקרים בחדר האשפה יותר מאשר שאתם מבקרים בבית. הגיע הזמן להפחית את כמות האשפה שאתם מייצרים בבית, כל הפחתה תהיה מבורכת שכן, המזבלות מלאות זיהום האוויר עולה והאדמה מזדהמת בזבל שאנחנו מייצרים מדי יום בבית. מדריך זה יסביר כיצד לייצר קצת פחות אשפה.
איכות הסביבה >> איכות הסביבה - כללי >> כללי

28/06/2010 18:47:18
כתב מתחיל

רוצים להכין משהו יפה עם הילדים שגם יעביר את הזמן וגם יוכל לקשט להם את החדר? זאת פעילות יצירה מהנה מאוד שגם משפרת את המוטוריקה העדינה של הילד.
משחקים, תחביבים ויצירה >> יצירה (ויצירה לילדים) >> מידע כללי בנוגע ליצירה

22/05/2010 14:21:26
כתב מתחיל

את הדגם הבסיסי הזה ניצור ללא עזרה של תוכנות מחשב מתוחכמות או מדפסת. נשתמש רק בנייר הערות פשוט בכדי למדוד את החלקים. בסוף הבניה של הדגם ניתן לכסות בעיסת נייר ולצבוע.
אמנות >> אוריגמי (קיפולי נייר) >> אוריגמי עצמים

14/05/2010 20:45:33
כתב מתחיל

שינויים קטנים באורח החיים, זה כל מה שצריך לעשות כדי לעזור להציל את הכדור. מדריך זה יעזור לכם לדעת כיצד לצמק עד 40 אחוז את צריכת החשמל בבית שלכם (ועל הדרך גם לחסוך כסף) , ע"י שימוש נכון ויעיל במוצרי הצריכה שבביתכם.
איכות הסביבה >> איכות הסביבה - כללי >> כללי

29/04/2010 22:49:49
כתב מתחיל

מדריך זה יסביר לכם כיצד להכין אגרטל מצורות גיאומטריות ללא שימוש במדפסת, autoCAD או תוכנות דומות לעיצובים תלת מימדיים. לאחר שתסיימו את האגרטל המדהים הזה תוכלו לצבוע אותו, לכסותו בעיסת נייר, בדים או לקשטו.
אמנות >> פיסול >> מידע כללי בנוגע לפיסול
כל הזכויות שמורות © בקלות - מדריכים לכל צורך 2014.